17 Aralık 2011

Asfa’dan Öğrenin Eylemi

Bu yıl “Sağlıklı ve Doğal Beslenme” sloganıyla yola çıkan Asfa Gelişim ve Destek Platformu’nun gönüllü sayısı her geçen gün artıyor. İlk adımını Asfa ilköğretim öğrencilerinin attığı sağlıklı beslenme protesto gösterilerine Özel Asfa Fen Lisesi ve Özel Ahmet Mithat Anadolu Lisesi öğrencileri de destek veriyor.

 
“Organik gönüllü” yazılı rozetleri ve “Kolada Böcek Fare Boykot Buna Tek Çare”, “Midemi Seviyorum Doğal Besleniyorum”, “Doğal Sebze Hakkımız Söke Söke Alırız” gibi pankartlarla lise binasında her katı gezdikten sonra yemekhaneye inen öğrenciler, eylemleriyle farkındalık oluşturmaya çalıştı.

Asfa Eğitim Kurumları'nı tebrik ediyorum... Bu tür anlamlı ve orijinal eylemlerinin artarak devam etmesini diliyorum.

Bu tür eylemleri, eskiden, genelde demokratik sol, anarşist sol ve komünist gruplar yapar, her eylemden sonra da kavga çıkarıp sokakları birbirine katarlardı. Cam-çerçeve indirir, insanların ekmek teknesine tekme atmayı ihmal etmezlerdi. Şimdi dindar insanların denetim ve yönetiminde olan kurumlar da işin içine girmiş gibi görünüyor.

Aslında doğrusunu söylemek gerekirse, Asfa gençliği, bir şeyin “adam gibi” nasıl yapıldığını, asıl maksadın “üzüm yemek” deyiminin ne demek olduğunu da göstermişler. İnşallah böyle devam ederler.

Süleyman Aras
Bu yazıyı paylaş:

0 yorum:

Yorum Gönder

1- İsminizi (en azından bir rumuz) lütfen yazınız!
2- "Susma hakkı"nı kullanma. Susma! Hakkını kullan...
3- Senin sevdiğin kişi ve değerlere eleştirel yaklaşmış olabilirim. Bunun için hakaret ve küfür içerikli yoruma gerek yok, sen de eleştir.
4- Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmaz/yayınlanmaz.