6 Ocak 2009

Dünyanın Bütün Dillerinde “Pis Yahudi!”

Buradaki kastım, parmakla sayılabilecek kadar az sayıdaki insan Yahudi’nin dışında kalan Siyonist Yahudileredir. Eğer Babylon’un metin çeviri sistemi bir oyun oynayıp beni yanıltmadıysa “Pis Yahudi!”nin diğer bazı dillerdeki karşılığı aşağıdaki gibidir. Elbette ben dünyanın binlerce dilinin hepsiyle haykırmak isterdim ‘Pis Yahudi!’ diye; ama ne yazık ki, bu mümkün değil! Şimdilik aşağıdaki listeyle yetinelim. Ulaşabildiğim başka diller olursa onlarda “Pis Yahudi!” nasıl söyleniyormuş, onları da ekleyeceğim.

Türkçe: Pis Yahudi
Kürtçe: Mızır (Pis) Yahudi
İngilizce: Nasty The Jewish
Almanca: Nasty Der Jüdischen
Fıransızca: Méchant Juif
İspanyolca: Desagradable Los Judíos
İsveç Dili: OTÄCKA Den Judiska
Danimarka Dili: Væmmeligt Den Jødiske
Hollanda Dili: Nare De Joodse
Macarca: Veszélyes A Zsidó
İtalyanca: Strani Ebraica
Lehçe: Wściekły Żydowskiej
Portekizce: Desagradâvel O Judeu
Romence: Rautacios Pe Evrei
Norveç Dili: Stygge Den Jødiske
Çekçe: V běžném židovské
Sırpça: Zlovoljan Jevrejske
Arapça: لو كان اليهود
Farsça: يهوديان زننده‌
Urduca: اگھوری یہودی
Bulgarca: Неприятен на еврейски
Basit Çince: 恶劣的犹太人
Geleneksel Çince: 討厭的猶太
Yunanca: οδυνηρή η εβραϊκή
Japonca: ユダヤ人の厄介な
Kore Dili: 불쾌한 유대인의
Rusça: опасного еврейского
Hintçe: बुरा के यहूदी
Tai Dili: ชาวยิวที่น่า รังเกียจ
Ukrayna Dili: Брудний Єврей
Ve İbranice: ט. מטונף יהודי

Süleyman S. Aras
Bu yazıyı paylaş:

6 yorum:

  1. Dünya üzerimde yahudilerin en iyi dost olduğu millet türklerdir. bu tarih boyunca böyle olmuştur. Osmanlı zamanında bile yahudileri kurtarmak içni donanmalar seferber edilmiştir. 2. dünya savaşında tüm dünya hitlerden korkan iken bizler yahudilere gizliden gizliye kucak açmışız. Şimdi çıkıpta pis yahudi demek yahudileri incitirmi bilmem ama mantıklı düşünen her Türk'ü incitir.

    YanıtlaSil
  2. Melih Bey, "Pis Yahudi" tabirinin Yahudileri incittiği kesindir. Bunu incittiklerine ve kendilerine kucak açanlara ihanetlerinin sadece bir kısmına sayalım sayalım. Burada Güneydoğu ve Kuzey Irak olaylarını da çok ince ve analitik okumanızı öneririm.

    "Pis Yahudi" tabirinin bizi incitmesine gelince; insan için akıl, mantık ya da tercih bir değildir. Bazen bunların üçünü de devre dışı bırakırız. Ben bu yazımı yazarken aklımı ve mantığımı (onların tüm itirazlarına rağmen) bir tekme darbesiyle çoook uzaklara fırlattım ve tamamen duygularımla ve hissiyatımla yazdım. Onun için hiç üzülmedim, incinmedim; üzmüş ve incitmiş olabilirim. Ancak bazen bunları da gözardı edebilmek değil midir, taşları yerinden oynatmak veya oynatmaya çalışmak?

    Saygılar...

    YanıtlaSil
  3. Tamam israillileri incitti diyelim. Peki kendi ülkemizde yaşayan yahudi kökenli vatandaşlarımız ne olacak. Tamam verdiğiniz tepkilerde belki haklı olabiliriz. Ama çok güzel bir atasözü vardır. Keskin sirke küpüne zarardır. Bu tür davranışlardan kaçınmak lazım.

    YanıtlaSil
  4. O soruyu ben de sordum: "Ya Türkiye'de yaşayan Yahudiler?" İnsan çıkıp iki cümle kurmaz mı? "Yapmayın, etmeyin" diye. Ha doğru ya, katillerin el kitabı Talmut onlara bunu emrediyor: "Hepsini öldüreceksin. Kadınlarını, erkeklerini, davarlarını sağ bırakmayacaksın." Kim yazdı bu ırkçı yazıları, kutsal kitap kandırmacasıyla? Şimdi ben nasıl sakin olacağım!!!

    YanıtlaSil
  5. Sayın Süleyman Bey kesinlikle size katılıyorum. Ben yahudilere dair varsa kalp kırıklarını kesinlikle kabul etmiyorum.Bizim orada kardeşlerimiz şehit olurken ve buradaki azınlık israile yardım ederken bunları ayrı niteleyemem.Sadece kendilerinin gideceklerine inandıkları cennete gitmeleri dileklerimle....

    YanıtlaSil
  6. > Sanırım Allah, onlar için en müstesna(!) cehennemi hazırlamıştır. Yoksa bu kadar azgınlığın bedeli bizim tasavvur ettiğimiz bir cehennem olamaz.

    YanıtlaSil

1- İsminizi (en azından bir rumuz) lütfen yazınız!
2- "Susma hakkı"nı kullanma. Susma! Hakkını kullan...
3- Senin sevdiğin kişi ve değerlere eleştirel yaklaşmış olabilirim. Bunun için hakaret ve küfür içerikli yoruma gerek yok, sen de eleştir.
4- Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmaz/yayınlanmaz.