27 Haziran 2010

Terörü Bitirmek İçin


 

Terörü bitirmek mi istiyorsunuz? Alın size bir reçete:

 

-Ya tüm özel televizyonları ya da tüm özel televizyonların kapılarını (ekranlarını) terör uzmanı geçinen, örgütün ekmeğine yağ süren toplum mühendislerine kapatın.

 

-Sabah-akşam terör konuşan/konuşturan programcıları ve yapımcılarını İmralı’ya gönderin.

 

-Örgütün eylemlerini şişire şişire anlatan, korku imparatorluğu yaratmak isteyen haberleri engelleyin.

 

Gerisi hükümetin, polisin, askerin işi… Bu noktadan sonra en berbat çözüm planı bile işe yarayacaktır. Yeter ki bizi medyanın ve onun yumurtladığı uzmanların şerrinden kurtarın.

 

Süleyman S. Aras
Bu yazıyı paylaş:

5 yorum:

  1. >Terörü bitirmek için reçete yazmışsınız ve terörün bitimini medyaya bağlamışsınız.yani medya susarsa terör bitecek.peki arkadaşım 30 yıldır süren ve 50 bini aşkın insanın yaşamına mal olan ve bir okadarda hayat karartan bir savaşın bitimi gerçektende medyayı susturup işi asker,polisemi bırakmakmıdır.30 yıl boyunca bu yapılmadımı,30 yıl boyunca hem kürt anneleri hemde türk anneleri acı çekmedimi,peki neden çekti biliyormusun senin asker ve polie bırakalım dediğin politika sayesinde.asker ve polis gerçektende görevlerini yaptılar huzur yerine acı,ölüm ve gözyaşı bıraktılar. ama bu karşı tarah içinde geçerlidir.ben sana terörü bitirme reçetesi yazayımmı okuda anla.1-Tüm medya organları savaş çığırganlığını bırakıp barışı yazsınlar konuşsunlar2-Askeri ve siyasi operasyonlar son bulsunlar.3-Diyaloğ yalu açılsın ve harikatleri araştırma komisyonu kurulsun.ben sadece 3 madde yazdım ve sadece bu 3 maddeyi uygulasınlar bak nasıl huzur buluyor ve terör sona eriyor.İyi düşünün ondan sonra yazın ama düşünürken empatide kurmayı bilinSaygılar...

    YanıtlaSil
  2. >> Adsız arkadaşım, beni anlamışsın ama yanlış anlamışsın.Bu kısa yazıda terör olaylarına medyanın etkisine -birkaç cümle ile- değinmek istedim. Sizin önerileriniz de önemli elbette. Fakat "ben sana terörü bitirme reçetesi yazayımmı okuda anla." cümleniz bir harika...

    YanıtlaSil
  3. >hangi konuda sizi yanlış anlamışım bunu diyebilirmisiniz.yazınızı 4,5 defa okudum ondan sonra yorum yazdım ve yanlış anladığımıda zannetmiyorum.Yazınızda Terörü büyüten tetikliyen medya kuruluşlarından bahsetmişsini bundan yanlış değilim değilmi?

    YanıtlaSil
  4. >> Şu konuda yanlış anlamışsınız:Terörü yok etmek için onlarca çözüm önerebilir veya uygulayabilirsiniz. Buna sizin sıraladıklarınız da dahil. Yazdıklarınıza katılıyorum; ama beni eleştirirken yazdıklarımın -özellikle son günlerde- medyanın konuya eğiliş biçimine bir tepki olduğunu, yazının bir ironi içerdiğini gözden kaçırmışsınız.Yazıyı bir de bu açıdan değerlendirirseniz sevinirim. Tekrar tekrar okumanıza gerek yok.Saygılar...

    YanıtlaSil
  5. >Bu medyanın PKK'nin 1984 de yaptığı silahlı eylemden tut bugüne kadar yani 26 yıldır medya çözüme ilişkin hiç bir hareket etmedi askine intikam duygusu ile ilerledi ve hep kan ağıtmak için elllerinden gelenini yaptılar.Yazınıza katılıyorum ama bu medya sadece bugün için yoktu dün içinde vardı.ve akan kanın en büyük sorumlusu medya organlarıdır.

    YanıtlaSil

1- İsminizi (en azından bir rumuz) lütfen yazınız!
2- "Susma hakkı"nı kullanma. Susma! Hakkını kullan...
3- Senin sevdiğin kişi ve değerlere eleştirel yaklaşmış olabilirim. Bunun için hakaret ve küfür içerikli yoruma gerek yok, sen de eleştir.
4- Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmaz/yayınlanmaz.