3 Ekim 2008

Psikopatik Maganda

Kendi çevresinde veya başka yerlerde, düğünde veya maç sonrası sevinç gösterilerinde, bizzat şahit olduğu veya çeşitli medya organlarında haberlerini duyduğu/gördüğü, bir serseri kurşunla sönen hayatların varlığını bildiği halde, kendisi de bu tür ortamlarda eline geçirdiği silahla sağa-sola, rastgele ateş eden, daha önceki örneklerinde de muhtemelen sarf edilen aynı sözleri sarf ederek “ben salak mıyım ki, kazara birini vurayım? Beni o magandalarla karıştırmayın, ben silahıma hâkimim” gibi laflar geveleyen, bu tür ortamlarda silah sıkmayı bir marifet sayan, sevince sevinç kattığını sanan, tüm engellemelere ve ricalara duyarsız kalan, kimi gelini/damadı, kimi komşusunun balkondaki küçücük çocuğunu vuran, olay olup-bitince de pişkin pişkin, gerzek gerzek, “pişmanım abi” diyen psikopatik maganda değil de nedir?



Süleyman S. Aras
Bu yazıyı paylaş:

3 yorum:

  1. >Merhaba Süleyman Abi..Anlattığın olaylar ülkemizde özellikle son zamanlarda sıkça yaşanıyor malasef. Fakat bunun sebebi Cehaletten kaynaklanıyor. Silahı beline takıp sokağa çıkan bu tip serseriler, çevresindeki insanlara "Bakın Rambo benim yanımda halt etmiş" gibi naralar atarak tetiğe hiç umursamadan darbe üstüne darbe koyarak, tek suçu balkona veya cama çıkmak olan masum insanları katlediyor yada yararlıyorlar.Bu nedir şimdi ?Herzaman derim, İnsanoğlu dünya'ya ayak basan en ama en tehlikeli varlıktır. Bana göre düşünce gücü olan herşey tehlikeli..Gerçi bu gibi insanlar beyinsiz oluyor ama neyse. Bu da bir çelişki..Not: Abi, yazılarınızı takip etmeye özen göstericem bundan sonra. Fakat mâlumunuz ilgimi çeken konularda yorum yapmayı seviyorum. Bu yüzden kusuruma bakmayın. Bize de bekleriz bu arada :)İyi Bloglamalar..

    YanıtlaSil
  2. >> Tabuhan, yorum için teşekkür ederim. Söylediklerinize katılıyorum.Siz de birkaç başarılı arkadaş bir araya gelerek güzel bir topluluk blogu oluşturdunuz. Zaten takibimdesiniz ve yazmaya devam ettikçe bu takipten kurtulamayacaksınız. : )

    YanıtlaSil
  3. >Teşekkürler Efendim, Bende sizin yazılarınızı takip edicem aynı şekilde :)

    YanıtlaSil

1- İsminizi (en azından bir rumuz) lütfen yazınız!
2- "Susma hakkı"nı kullanma. Susma! Hakkını kullan...
3- Senin sevdiğin kişi ve değerlere eleştirel yaklaşmış olabilirim. Bunun için hakaret ve küfür içerikli yoruma gerek yok, sen de eleştir.
4- Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmaz/yayınlanmaz.