10 Şubat 2010

Tek Kişilik Facebook Direnişim Sona Erdi

Vakti zamanında Facebook için “Gönüllü Asosyaller Klanı: Facebook” başlıklı bir yazıyı bu blogda yayınlayan biri olarak son kararımın tartışmaya açılmasına herhangi bir itiraz geliştiremeyeceğimin farkındayım. Ancak tüm iç ve dış eleştirileri göze alarak bugün itibariyle Facebook grubumu kuruyorum. Burada, bu kararımla ilgili sadece bir iki gerekçemi söyleyeceğim.

Kısacası tek kişilik bir direniş gerçekleştiriyordum ve bundan vazgeçtim. Dolayısıyla Facebook’da hem kendi profilimi açtım hem de bir grup kurdum.

Eski Kafa! Blog grubu kuruldu

Çünkü Eski Kafa! Blog’un daha fazla kişiye ulaşmasını arzuluyorum. Çünkü çevremden de bu yönde çeşitli telkinler alıyorum. Çünkü Facebook’un da işlevsel olarak kullanılabileceğine inanmaya başladım.

Hülasayı kelam: İnşallah hayırlı olur.

Facebook profili olan tüm okurlarımızı ve blog takipçilerimizi üye olmaya bekliyorum.

İşte gerekli olan bağlantı: Eski Kafa Blog Facebook Grubu

Süleyman S. Aras
Bu yazıyı paylaş:

2 yorum:

  1. Tek Kişilik Facebook Direnişim devam ediyor.

    YanıtlaSil
  2. > siyaharaf,
    Ben başaramadım (veya vazgeçtim), sana başarılar dilerim.

    YanıtlaSil

1- İsminizi (en azından bir rumuz) lütfen yazınız!
2- "Susma hakkı"nı kullanma. Susma! Hakkını kullan...
3- Senin sevdiğin kişi ve değerlere eleştirel yaklaşmış olabilirim. Bunun için hakaret ve küfür içerikli yoruma gerek yok, sen de eleştir.
4- Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmaz/yayınlanmaz.