11 Nisan 2009

2009 Blog Ödüllerinde Oylama Başladı… Bu Köyün Yabancısı Blogu Unutmayın!

Blog Ödülleri yarışmasının ilki geçen yıl düzenlenmişti. Henüz bir yılını bile doldurmamış bir blog olarak o yarışmaya da katılmıştık. Her kategoride ilk üçe giren blogları görmüş ve sahiplerini de daha yakından tanıma fırsatı bulmuştuk.

Geçen yılki yarışmaya Blogcu üzerinde yayın yapan ve “UMUT” ismini taşıyan blogumuzla katılmıştık ve ödül töreni ile aynı gün gerçekleşen Blog Konferansı’nda, birçok blog yazarıyla tanışma şansımız olmuştu.

Blogumuzu, Blogcu’dan Blogger’a taşıyınca ismini de değiştirerek “Bu Köyün Yabancısı” koyduk ve bu yılki Blog Ödülleri’nde de geçen yıl olduğu gibi Haber-Gündem kategorisinde yarışıyoruz. Blogumuz Haber-Gündem kategorisindeki “Yorum” alt başlığına daha uygun bir blog…

Bu bağlamda, sürekli takip eden arkadaşlardan ve blogumuzla ilk defa karşılaşan internet müdavimlerinden, yarışmaya katılan bir blog olarak oy istemek nasıl olsa ayıp da değil dilencilik de değil diye düşünerek oy istiyoruz. İnternette bu tür aktivitelere zaman ayırıyorsanız sizin oylarınızı hak eden bir blog olduğumuzu düşündüğümüz için bunu yapıyoruz.

Blog Ödülleri sitesindeki Haber-Gündem kategorisinde “Bu Köyün Yabancısı Blog” var… Ben gördüm. :) Israrla ve itinayla ara, bul ve oyunu kullan…

> Oy vermek için BURAYA hafifçe tıkla…
> Blog Ödülleri Ana Sayfaya BURADAN kestirme git…

Oy verene de vermeyene de şimdiden teşekkürler…

Süleyman S. Aras
Bu yazıyı paylaş:

8 yorum:

  1. Blog ödüllerinde başarılar diliyorum. Bu güçlü blog ile dereceye gireceğinizi düşünüyorum. Teknoloji kategorisinde de oyunuzu www.AutoCADHocasi.com a bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  2. > AutoCAD Hocası teşekkür ederim. İnşallah siz de kategorinizde birinci olursunuz.

    YanıtlaSil
  3. Kişisel bloglar kategorisinde gerçekten güçlü bir adaysınız...

    autocadhocası gibi benim blogumda teknoloji kategorisinde yarışıyor...

    http://2009.blogodulleri.com/blog/teknomobi

    YanıtlaSil
  4. > TeknoMobi, ben Kişisel kategorisinde değilim. Haber-Gündem kategorisindeyim. Aman! Yanlış bir yere gitmesin oylar. Sana da yarışmada başarılar...

    YanıtlaSil
  5. Afedersiniz Haber -Gündem yazacağıma kişisel yazmışım... Yorumu silin isterseniz..

    Blogunuz Kategorisinde en güçlü adaylardan biri bence....

    YanıtlaSil
  6. > TeknoMobi, yok, o yorumu kaldırmayayım. Çünkü orada sizin yarışma linkiniz var. :)

    YanıtlaSil
  7. 2009 Blog Ödülleri

    2009 BLOG ÖDÜLLERİ ADI ALTINDA YAPILACAK OLAN YARIŞMAYI (yarışma denilirse tabi) ANLAYABİLMEMİZ İÇİN 2008 DE DÖNEN ''DOLAPLARA''(!) BAKALIM.


    ASLA KAZANAMAYACAĞINIZ ve NE OLDUĞU BELLİ OLMAYAN BİR YARIŞMAYA KATILARAK, BİRİLERİNİN SİZİ SÖMÜRMESİNE İZİN VERMEYİN. GEÇEN YIL YAPILAN YARIŞMADA KİM NE KADAR OY ALDIĞINI BİLE ÖĞRENEMEMİŞTİ.
    Kendi yandaşlarını seçip, küfürbaz blogculara derece vermişlerdi.

    Detaylara geçmeden önce ilk olarak, sözde organizatör Eray Endeş'in düzenleyip, kendi arkadaşlarını birinci seçtiği 2008 Blog Ödülleri hakkındaki yorumlara bir göz atalım.


    http://cemologyonuncukoy1.blogspot.com/2009/02/2009-blog-odulleri.html

    YanıtlaSil
  8. > Cem, ben bu yarışmaya asla kazanamayacağımı bile bile giriyorum. '3 kişiye daha ulaşabilirsem kârdır' düşüncesiyle hareket ediyorum yani. Blog Konferansına'da blogcu arkadaşlarla tanışmak için katılıyorum. Gelirseniz, fikirsel anlamda "sıkı zıddım" olarak sizinle de tanışmak isterim.

    YanıtlaSil

1- İsminizi (en azından bir rumuz) lütfen yazınız!
2- "Susma hakkı"nı kullanma. Susma! Hakkını kullan...
3- Senin sevdiğin kişi ve değerlere eleştirel yaklaşmış olabilirim. Bunun için hakaret ve küfür içerikli yoruma gerek yok, sen de eleştir.
4- Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmaz/yayınlanmaz.