2 Mart 2009

CHP’den ve Zihniyetinden İğreniyorum

Artık CHP’den ve zihniyetinden iğreniyorum. Önceleri sadece antipatik bulduğum bu parti kendini iğrenilecek seviyelere de düşürdü. Daha önceki birkaç yazımda yazdığım gibi çeşitli gerekçeler yazmaya da gerek duymuyorum.

Gerekçeler Türk Milleti’nin toplumsal hafızasında hiç hak etmediği kadar büyük bir yeri işgal ediyor zaten. Hangisini yazsan boş… Vakti zamanında FotoMaç gazetesi Fenerbahçe için bir başlık atmıştı. Onu CHP’ye uyarlayıp bırakıyorum: Eşşekler adam olur; bu CHP adam olmaz!

Süleyman S. Aras
Bu yazıyı paylaş:

2 yorum:

  1. Aynı fkirdeyim..Dilinize sağlık..
    Basit , klişe , bayağı hatta .

    YanıtlaSil
  2. > ilham perisi, ben de size teşekkür ederim. Dün yaşanan olay hepten çileden çıkardı beni.

    YanıtlaSil

1- İsminizi (en azından bir rumuz) lütfen yazınız!
2- "Susma hakkı"nı kullanma. Susma! Hakkını kullan...
3- Senin sevdiğin kişi ve değerlere eleştirel yaklaşmış olabilirim. Bunun için hakaret ve küfür içerikli yoruma gerek yok, sen de eleştir.
4- Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmaz/yayınlanmaz.