18 Şubat 2009

Mim / I Love Your Blog

Geçtiğimiz hafta sonu yeni bir mim dalgasının bana da ulaştığını gördüm. Kuzey ve Defter’in yazarı H. Yücel Ergün Hanım beni de mimlemiş. Bu seferki mimin konusu takip etmeyi sevdiğiniz ilk 7 blog… Bir nevi blog dayanışması…

H. Yücel Ergün Hanım’ın takip ettiği ilk 7 blog arasında olmak gerçekten de güzel bir duygu… Öte yandan birçok blog yazarı arkadaşın ve on binleri geçen okurun takdir ve beğenisini kazanmak kolay da o beğeniyi korumak oldukça zor. İnşallah bu beğeniye layık olmaya devam ederiz.

Şimdi işin en zor kısmına geldik. Mim hareketlerinde adet olduğu üzere biz de mimin gereğini yerine getirmeliyiz. Mim bize ne diyordu: Beğenerek takip ettiğiniz ilk 7 blogu yazın! Gerçekten blog hayatımda ilk defa bu kadar zor bir durumla karşılaşıyorum. H. Yücel Hanım, Allah size iyilik ve güzellik versin; ama gelin beni bu zor durumdan kurtarın. Şöyle ki, takip ettiğim tüm blogları beğeniyorum. Onun için ilk 7’ye yazamadığım arkadaşların beni anlayışla karşılayacaklarını bilsem de bir liste vermek istemiyorum. Onun için Blogger Profilime, dolayısıyla orada yer alan “İzlediğim Bloglar” listesine link vermekle yetinmek istiyorum.

Hafta sonu aldığım bu mimi cevaplamayı bu kadar geciktirmemin sebebi, oluşturmam gereken listeyi ince ince düşünmemdir. Ancak başaramadım.

Bunun için mimi kimseye göndermiyorum. Zira bu mimin doğası gereği, takip ettiğim bloglar zaten mimlenmiş oluyor.

Saygılar…

Süleyman S. Aras
Bu yazıyı paylaş:

2 yorum:

  1. Güzel bir çözüm düşünmüşsünüz. Gerçekten de 7 rakamı sevdiğimiz blogları ifade etmeye yetmiyor:)

    YanıtlaSil
  2. > H. Y. Ergün,
    Evet, denedim; ama olmadı. Böylesi daha iyi oldu (gibi).

    YanıtlaSil

1- İsminizi (en azından bir rumuz) lütfen yazınız!
2- "Susma hakkı"nı kullanma. Susma! Hakkını kullan...
3- Senin sevdiğin kişi ve değerlere eleştirel yaklaşmış olabilirim. Bunun için hakaret ve küfür içerikli yoruma gerek yok, sen de eleştir.
4- Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmaz/yayınlanmaz.