31 Ocak 2009

Mim / Vali Filmi

Şehr-i Kasya’nın edebiyat ve şiir ustası yazarı Burak Demirtaş, benim de önemli olduğunu düşündüğüm bir konuda bana da mim postalamış. Mim, bizden, sıra dışı valimiz rahmetli Recep Yazıcıoğlu’nun hayatından bir kesiti anlatan “Vali” filmini izlememizi, eğer izlemişsek bir iki cümle ile filmden bahsetmemizi ve blog takipçilerimize filmi izlemelerini önermemizi istiyor.



Öncelikle itiraf etmem gerekir ki, Vali, izlemeyi en çok istediğim filmlerden birisi olmasına rağmen henüz izlemedim. Bunun çeşitli sebeplerinden en önemlisi epeyi bir zamandır evde DVD film izleme gibi bir bağımlılığımızın devam ediyor olmasıdır.



Filmle ilgili tepkilerin genelde olumlu olduğunu biliyorum. Filmin önemli mesajlar içerdiğini ve mutlaka izlenmesi gerektiğini de biliyorum. Zaten bir arkadaş grubuyla en kısa zamanda filme gitmek üzere sözleşmiş bulunuyoruz.



Bu yazıyı filme gitmeden kaleme almamın sebebi, Burak Kardeşimizin isteğini daha fazla ertelemek istemememdir. Evet, arkadaşlar… Vali filmi izlemeye değer filmlerden biri… Gereken ilgiyi hak eden bir film olmasının yanında, yakın geçmişimizin birkaç yılına tuttuğu projektör açısından da oldukça önemli diye düşünüyorum.



Süleyman S. Aras
Bu yazıyı paylaş:

5 yorum:

  1. >Biz de h.sonu gitmeyi düşünüyoruz Burak çok güzel düşünmüş bu mimi :)

    YanıtlaSil
  2. >> Çilekli Hanım, size iyi eğlenceler dilerim.

    YanıtlaSil
  3. >İltifatınız altında boynum büküldü Süleyman bey. Usta şöyle dursun,çırak bile olamadık daha... Teşekkür ederim yine de...Bunun yanında,yolladığım mime ilgi gösterip hızla cevapladığınız için de çok ama çok teşekkür ederim. Umarım herkes bu duyarlılığı gösterir. Çünkü bu tür filmlerin gişede başarı yakalaması,sinema sektöründe "GERÇEKLER"in de prim yapabildiğini gösterecek ve yönetmenlerle yapımcıları bu konuda cesaretlendirecektir diye düşünüyorum.Şimdiden iyi seyirler... :)

    YanıtlaSil
  4. >> Kasyacı Burak Bey, iltifatlar gerçeği ifade eden kelimelerden oluşursa daha anlamlı olur diye düşünerek öyle ifade ettim.Ben de size teşekkür ederim. Mim konusunda beni de olaya dâhil ettiğiniz için.Saygılar...

    YanıtlaSil
  5. >bir Tokatlı olarak merakla bekliyorum.Tokatta gösterime yeni girdi.ama es geçilecek bir film olmadığı kesin.neticede kimliğiyle bir efsaneden bahsediyoruz

    YanıtlaSil

1- İsminizi (en azından bir rumuz) lütfen yazınız!
2- "Susma hakkı"nı kullanma. Susma! Hakkını kullan...
3- Senin sevdiğin kişi ve değerlere eleştirel yaklaşmış olabilirim. Bunun için hakaret ve küfür içerikli yoruma gerek yok, sen de eleştir.
4- Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmaz/yayınlanmaz.