27 Mayıs 2008

Yüzüncü Başlık

Bu bloga ilk yazımı 16 Ekim 2007’de yazmıştım. Büyük bir heyecan ve mutlulukla o gün, Merhaba Ben! başlığını taşıyan yazımla başlamıştı blog yazma serüvenim. Bu serüven sonraki günlerde de devam etti ve bugüne kadar sürdü. Açıkçası kendime güvenmekle güvenmemek arası bir ikilem yaşıyordum o günlerde.

Daha önce başıma gelen çeşitli konsantrasyon sorunlarından dolayı, birkaç işimi hiç istemesem de yarıda bıraktığımı itiraf etmekte bir sakınca görmüyorum. Umarım, bundan sonra kendime böyle bir kötülük yapmam ve blog sayfamı öksüz bırakmam.

Yedi aydan fazla bir zaman oldu başlayalı. Blogum bir başvuru kaynağı değil. Çünkü kendi fikir ve düşüncelerimi, deneme tarzında yazıyorum. Dolayısıyla ziyaretçi trafiğini sağlayan çeşitli sitelerden gelen ve interneti bir kaynak olarak kullanan herkes blogumda aradığını bulamamış olabilir. Bunun için yapabileceğim bir şey yok. Bu süreçte beğenen-beğenmeyen, takdir eden ve eleştiren okurlarım ve onların çok değerli yorumları oldu.

Doğrusunu söylemem gerekirse birçok okurumun ve blog yazarı arkadaşımın teşviklerini büyük bir minnetle ve her zaman hatırlayacağım. Sizler oldukça ve ben de bir şeyler üretmeye güç yetirdikçe bu blog daha uzun bir zaman huzurlarınızda olacak.

Birçok blog sayfasını takip etme şansım oluyor. Benden yıllar önce blog yazmaya başlamış olan ve blogların gelişmesinde çok emeği geçen birçok blog yazarı biliyorum. Blogların, geleceğin sivil toplum kuruluşları ve özgür bilgi kaynakları olacağına dair inancımı da her zaman taze tutuyorum.

Türkiye’nin en özgür ve en özgün blog sayfası olması için gayret ettiğim ve gelecekte çok daha fazla sayıda insana ulaştırmayı amaçladığım bu blog için çok kısa bir süre içinde yeni ve orijinal bir banner ve isimle huzurlarınızda olmaya devam edeceğim.

İzlemeye ve okumaya devam edin. En önemlisi, lütfen fikirlerinizi belirtin. Çünkü her fikir mutlaka değerlidir ve paylaşmaya değerdir.
Süleyman S. Aras
Bu yazıyı paylaş:

1 yorum:

  1. Blogcu'dayken Bu Yazıya Yapılan Yorumlar:

    28.5.2008 - Tebrikler...
    Yazan: Recep Hilmi
    Nice 100 lere hocam...

    28.5.2008 - Dua niyetine...
    Yazan: suleymanaras
    Çok teşekkür ediyor ve "amin" diyorum.

    5.6.2008 - Tebrikler!
    Yazan: Pandora
    Geçtiğimiz günlerde bende 100. post'u mu yayımladım. İananılmaz güzel bir duygu. Tebrik ediyorum. 1000 postlarını da görürüz inşallah...

    5.6.2008 - Pandora
    Yazan: suleymanaras
    Teşekkür ederim.

    YanıtlaSil

1- İsminizi (en azından bir rumuz) lütfen yazınız!
2- "Susma hakkı"nı kullanma. Susma! Hakkını kullan...
3- Senin sevdiğin kişi ve değerlere eleştirel yaklaşmış olabilirim. Bunun için hakaret ve küfür içerikli yoruma gerek yok, sen de eleştir.
4- Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmaz/yayınlanmaz.