30 Ocak 2008

>Mim / Blogunuzun En Çok Neresini Seviyorsunuz?

>
Bütün blog yazarları arasında yaygın olarak dolaşan mimleme, diğer adıyla sobeleme oyunu bana da ulaştı. Beni ilk mimleyen Harun oldu. Harun’un mimine geçmeden önce Harun ile ilgili bir iki satır yazmazsam olmaz. Harun tüm blogcular içinde en çok takdir ettiklerim arasında yer alıyor. Belli başlı nedenleri var; ama en önemlileri şunlar: Henüz bir ortaöğrenim öğrencisi olmasına rağmen bir yetişkin gibi yazılar yazıyor, bloguna ciddiyetle eğiliyor ve dilini dikenli olarak hiç kullanmıyor. Kendisine hem blogunda hem de derslerinde bir kere daha başarılar diliyorum.

Gelelim Harun’un mimine: Kendisine gelen mimi aynen aktarmış. Başlıkta da yer aldığı gibi Blogunun en çok neresini seviyorsun? diye soruyor. Cevap veriyorum: Ben blogumun her yerini çok sevmeme rağmen en çok Hakkımda bölümünü seviyorum. Bunu biraz megalomanca bulanlar olabilir; ama değil. Çünkü orda bir özgeçmiş değil bir mesaj var. O mesaj da benim insana gerçek bakışım.

Süleyman S. Aras
Bu yazıyı paylaş:

0 yorum:

Yorum Gönder

1- İsminizi (en azından bir rumuz) lütfen yazınız!
2- "Susma hakkı"nı kullanma. Susma! Hakkını kullan...
3- Senin sevdiğin kişi ve değerlere eleştirel yaklaşmış olabilirim. Bunun için hakaret ve küfür içerikli yoruma gerek yok, sen de eleştir.
4- Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmaz/yayınlanmaz.