7 Aralık 2011

Twitter’dan Seçmeler Vol.1

Ham madde (fikir-düşünce) gelmediğinden, dişe dokunur konu bulamamaktan, kendini tekrar etme korkusundan, iş yoğunluğundan (bahane arama belki de tembellikten) kaynaklanıyor olacak ki, bugün kendi Twitter paylaşımlarımdan bir kısmını blog yazısı olarak paylaşmak istedim.

 

Öyle demeyin(!), bazı twitlerim özdeyiş niteliğindedir; bazıları ise aslında blogda paylaşılmayı hak ettiği halde kısa oldukları için sadece Twitter’da paylaşılan yazılarımdır.

 

Sıralama eskiden yeniye doğru yapıldı, 10 adet seçme twit paylaşıldı:

 

[27 Ekim 2009] 'Toprağa bağlı tarım', 'topraksız tarım' derken şimdi de 'Facebook'ta sanal tarım'. Millet, hormonlu gıdaları yerken kafayı da katık yapmış.

 

[29 Ekim 2009] "İsimsiz kahraman olmak" ile ismi olan bir "figüran olmak" arasındaki kararsızlık...

 

[23 Aralık 2009] "21 Aralık, herkes için değil, en erken yatıp en geç kalkan için en uzun gecedir." Literatüre bir özdeyiş kazandırmak ne kadar güzel!

 

[06 Ocak 2010] Cübbeli Ahmet'in tekerlemesine yeni halka: 'Hıristiyanlar cennete gidecek diyen cennete gidemeyecek' diyen de cennete gidemeyecek olabilir!

 

[06 Ocak 2011] "Yumurta atmak demokratik haktır" diyenin tam o an alnının çatına "çaat!" diye yumurtayı çaksak kendi kadranını kırarak nasıl kıvırtır acaba?

 

[25 Nisan 2011] Bütün zamanların en zavallı eylemi: 'İETT otobüsünde toplu öpüşme.' Maksat, öpüşen zavallıları uyaran şoförü/İETT'yi protesto(!) etmekmiş...

 

[01 Mayıs 2011] Murat Belge, Abant Platformu'nda ne güzel tarif etmiş dün: Türkiye'de kuvvetler ayrılığı: Kara Kuvvetleri, Deniz Kuvvetleri, Hava Kuvvetleri!

 

[13 Haziran 2011] İktidar olamayınca CHP rahaaat bir nefes aldı! CHP varsa muhalefet için, yan gelip yatmak için var...

 

[13 Haziran 2011] Her seçimde farklı partiyi, 12 Haziranda MHP'yi destekleyen İskenderpaşa cemaati, 2015'te CHP'yi, 2019'da ise BDP'yi destekleme kararı aldı!

 

[04 Ekim 2011] Köprüden önceki son çıkışı kaçırdıktan sonra köprüden sonraki ilk çıkış bir işe yaramaz!

 

Süleyman S. Aras

Bu yazıyı paylaş:

5 yorum:

  1. Bir süredir takip ediyorum sizi. Kafanız iyi mi eski mi yeni mi bilmem ama yukarıdaki sondan bir önceki twit'le seviyenizi anlamış oldum; zeka fışkırıyor maşallah geleceğiniz parlAK..... (2015'te başbakan, 2019'da cumhurbaşkanı olursunuz artık:)

    YanıtlaSil
  2. Hakan, bir süredir takip edip bir twit ile seviyemi anlamanız mümkün değil! Zeka meselesine hiç girmeyelim. Bu konuyu, İskenderpaşa cemaatine mensup başkalarıyla da konuştum, onlar senin gibi "zeka" ve "seviyeden" bahsetmedikleri için onları kıracak bir söz söylemedim. Seni de incitecek bir söz söylemem; fakat siz de cemaatin diğer bireylerinin seviyesinin altına düşmeyin bence... Allah'a emanet ol, sen yine de zekam ve seviyem için dua et, olur mu?

    YanıtlaSil
  3. İskenderpaşa cemaatine mensup başkalarıyla da konuştum, onlar senin gibi "zeka" ve "seviyeden" bahsetmedikleri için onları kıracak bir söz söylemedim.
    ----
    seviye konusunu şahsınıza değil ifadenize yönelik söylemek istemiştim, yanlış ifade etmiş olabilirim kusura bakmayın. ama bahsi geçen twit'inizin seviyesizce olduğu konusunda, sadece cemaatin mensupları değil muhipleri değil, az çok cemaat adabı görmüş herkes hemfikirdir herhalde. hatta biraz düşünseniz, meseleyi geniş açıdan ele alsanız, konuyla ilgili biraz araştırma yapsanız siz de bu twitinizi tekrar gözden geçirmek isteyebilirsiniz. mesela konuyla ilgili bir haber: http://www.medyaokuryazar.com/sagduyuya-davet/

    YanıtlaSil
  4. Güzel kardeşim, senin paylaştığın yazıyı, hocanın açıklamasını, gerekçelerini, seçim sonuçlarını ben de biliyorum. Ne yani, cemaatin seçimde MHP'yi destekleme kararı almasını -biraz da mizahi yönü olan- bir twit ile eleştirdim diye günaha mı girdim, cemaate tavır mı aldım, AKP partizanlığı mı yaptım? Hayır.

    YanıtlaSil
  5. Her iki yorumumda da "günah" veya onu çağrıştıran bir ifade kullanmadım. Sadece "seviye" ve "âdâb" kavramlarını kullandım hepsi o kadar... vesselam

    YanıtlaSil

1- İsminizi (en azından bir rumuz) lütfen yazınız!
2- "Susma hakkı"nı kullanma. Susma! Hakkını kullan...
3- Senin sevdiğin kişi ve değerlere eleştirel yaklaşmış olabilirim. Bunun için hakaret ve küfür içerikli yoruma gerek yok, sen de eleştir.
4- Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmaz/yayınlanmaz.