26 Kasım 2010

Dinlenmek İçin Ara Vermek

Çok yoruldun, çok hızlı gidiyorsun; biraz dinlen sonra devam edersin” dedi. Kendim tarafından kandırıldığımı nereden bilebilirdim. Yok, aslında bilmeliydim. Bilemedim.


 


Dinlenmek için ara verince, ara uzadıkça uzayınca, ara uzadıkça dinlenme tembelliğe dönüşünce ve tembellik hastalık halini alınca…


 


Yok, aslında bilmeliydim, dinlenmek için ara vermek yerine başka işe geçmek ya da (olmazsa) işin başka bir tarafından tutmak gerektiğini. Bilemedim.


 


Bilmeliydim, az da olsa devamlı olanda hayır olduğunu; bildiğimle amel etmeliydim…


 


Süleyman S. Aras






Bu yazıyı paylaş:

0 yorum:

Yorum Gönder

1- İsminizi (en azından bir rumuz) lütfen yazınız!
2- "Susma hakkı"nı kullanma. Susma! Hakkını kullan...
3- Senin sevdiğin kişi ve değerlere eleştirel yaklaşmış olabilirim. Bunun için hakaret ve küfür içerikli yoruma gerek yok, sen de eleştir.
4- Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmaz/yayınlanmaz.