25 Nisan 2009

Yalnız Adam ve Harika Blogu

Ona söz verdim. Dedim ki, “blogun henüz yeni, en az 15-20 yazılık bir içerik oluşturduğunda blogunla ilgili bir yazı yazacağım.” Şimdi o sözümü yerine getiriyorum. Aslında blogumun hitinin düşük olmasından dolayı bu tanıtım yazısının ne kadar fayda getireceği konusunda da ciddi şüphelerim yok değil.



Mustafa Albayrak… Genç ve yeni bir blog yazarı… “Genç” ve “yeni” dediğime bakmayın! Yazımın başlığında da yer aldığı gibi blogu için “harika” kelimesinden başka bir sıfat bulamadım.



O, bloguna “Ylnz Adam” ismini vermiş. Benim bunu “Yalnız Adam” olarak açmama inşallah itiraz etmez. Çünkü tam anlamıyla bir “yalnız adam” kalemine sahip ve o kadar tatlı, akıcı, doyurucu ve edebiyat kokulu yazılara imza attı ki, neler vaat ettiğini kestirmek zor değil. Ben, onun yazılarını okuduğumda, suskunluğun yazı ile de ifade edilebileceği hissine kapılmadan edemiyorum. Onun yazılarında dertleri, söyleyecek sözleri, paylaşacak hisleri olup da bunları kelimelere dökemeyerek sadece susan, susmak zorunda kalan insanların suskunluklarının tercümelerini okuyorum yani.



Mustafa Albayrak’a bu güzel blogu blok küreye kazandırdığı için teşekkür ediyor ve o güzel yazılarının devamını diliyorum. Sizlere de -blog yazarı ve okuru herkese- mutlaka tanışmanız gereken bir blog olan “Ylnz Adam” ile tanışmakta geç kalmamanızı öneriyorum.



Ek: Mustafa Albayrak'ın adresinin uzun bir süreden beri kapalı olduğunu öğrenmiş bulunuyorum. Sebebini bilmiyorum ama Mustafa Albayrak artık bloglamıyor. [02.05.2011]



Süleyman S. Aras
Bu yazıyı paylaş:

4 yorum:

  1. >Gerçekten çok güzel..Ellerine sağlık..Beğendim ..Size de teşekkürler tanışmaya vesile olduğunuz için ..Övgülerinizi haketmiş..

    YanıtlaSil
  2. >> ilham perisi, ben de size teşekkür ederim. İnşallah daha çok kişi Mustafa ve blogu ile tanışır.

    YanıtlaSil
  3. >Süleyman Abi öncelikle çok teşekkür ederim.Blogunda böyle bir fırsatı tanımış olman benim için büyük mutluluk.Site hakkında söylediklerin bundan sonrası için daha iyisini yapmak adına sorumluluklar yükledi.Bundan dolayı şikayetçi değil bilakis minnettarım.Tekrar teşekkürler.

    YanıtlaSil
  4. >> Mustafa Kardeş, ben de, blogküreye böyle bir blog kazandırdığın için sana teşekkür ederim.Başarılarının devamını diliyorum.

    YanıtlaSil

1- İsminizi (en azından bir rumuz) lütfen yazınız!
2- "Susma hakkı"nı kullanma. Susma! Hakkını kullan...
3- Senin sevdiğin kişi ve değerlere eleştirel yaklaşmış olabilirim. Bunun için hakaret ve küfür içerikli yoruma gerek yok, sen de eleştir.
4- Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmaz/yayınlanmaz.