25 Nisan 2009

Evet, Ben Bunu Yaptım


Süleyman S. Aras

Bu yazıyı paylaş:

8 yorum:

  1. >Harika görünüyor, elinize sağlık...

    YanıtlaSil
  2. >Şaşırdım vallah şekil olarak süper tamam ama bir yazar satırları bitirmeye çalışırken adeta boğuşmuş:)Daha dolu dolu beklerdim yani:)Şimdi bana şu konu hakkında birşeyler yaz deseniz yazamam zorlanırım arkadaşına anlat deseniz içimdeki duyguları bir bir anlatırım. Tam tersi olmuş.

    YanıtlaSil
  3. >> Yaren, mektubun aceleye geldiği doğru. Böyle bir fikir, kısa dönem askerlik yapan arkadaşımızın son 25 gününde hayata geçtiği için böyle oldu. Duyguları anlatmaya gelince, bir erkekle bir bayanın mektuplarının içeriği doğal olarak farklı olacaktır. Erkekler ancak (o da sadece bazıları) sevgililerine ya da eşlerine duygusal ve dolu dolu mektup yazarlar. Bu dediğim de ne kadar kaldı, o da tartışılır. Biz erkekler, yardan gayrısına havadan sudan muhabbetlerimizi yazarız.

    YanıtlaSil
  4. >Gerçekleri söylemek yeterli...Çaba harcamaya gerek yok ama doğru erkeklerin böyle bir yapısı var... Selamlarımla...

    YanıtlaSil
  5. >Aaa süpermiş bu (: Yazınız da güzelmiş.

    YanıtlaSil
  6. >> Çilekli, çok teşekkür ederim. Elimizden geldiğince işte...

    YanıtlaSil
  7. >işte yaratıcılık budur. tebrik etmeden geçemeyeceğim.tesadüfen girdiğim bu bloga müdavim olmaya geldim.. hoşgeldim:D

    YanıtlaSil
  8. >> Müdavim, teşekkür ederim. Hoş geldiniz.

    YanıtlaSil

1- İsminizi (en azından bir rumuz) lütfen yazınız!
2- "Susma hakkı"nı kullanma. Susma! Hakkını kullan...
3- Senin sevdiğin kişi ve değerlere eleştirel yaklaşmış olabilirim. Bunun için hakaret ve küfür içerikli yoruma gerek yok, sen de eleştir.
4- Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmaz/yayınlanmaz.