27 Mart 2009

Mim / İkisi Bir Arada

Borçlu olmak zor bir durum; hele borçlu kalmak hepten zor… Ancak ben burada parasal ya da maddi bir borçtan söz etmeyeceğim. Öyle bir borcum yok çok şükür.

Son zamanlarda blogu epey ihmal ettiğimin farkındayım. Dolayısıyla hem bloguma bir sürü yazı hem de H. Y. Ergün’e ve by ene’ye mim borçlanmış durumdayım. Şimdi daha fazla borçlu kalmadan bunları ödeyelim.

İlk Mim H. Yücel Ergün’den: “Kitap Yazmak İsteseydin Ne Yazmak İsterdin?”

Ne yalan söyleyeyim; bir kitap projem var: İçinde şiirlerimin de yer aldığı bir deneme çalışması… Bu konuda, kitap olarak yayınlanmasıyla ilgili, yakında görüşmeler de yapacağım. Ancak bunun dışında gerçekleştirmeyi düşündüğüm çeşitli kitap projeleri de yok değil.

Deneme, araştırma, şiir ve roman tarzlarında bazı projeler geliştirmem ve halen yayın için hazır olan çalışmalarımla ilgili dualarınızı da bekliyorum.

İkinci Mim by ene’den: "Etkilendiğiniz Bir Kitabı Anlatınız?"

Burada özellikle kutsal kitabımızı, geleneğimizi bize taşıyan külliyatlarımızı hatırlamakta fayda var. Onların dışında blogumda da tanıttığım bir kitap var ki, benim dünyamda yeri çok ayrıdır: Aliya İzzetbegoviç’in Doğu ve Batı Arasında İslâm adlı nefis kitabından bahsediyorum. Kitapla ilgili tanıtım yazısı blogumda Okunası Bir Kitap başlığıyla yer aldığı için burada tekrar yazmak yerine ilgili tanıtım yazımın linkini vermekle yetineceğim:

http://suleymanaras.blogspot.com/2008/11/okunasi-bir-kitap.html

Eğer henüz okumamışsanız bu kitabı altını çizerek herkese öneriyorum. Şimdiden iyi okumalar…

Süleyman S. Aras
Bu yazıyı paylaş:

3 yorum:

  1. İnşaallah dileklerinizi gerçekleştirebilirsiniz. Allah yardımcınız olsun.

    YanıtlaSil
  2. > Ümidim, çok teşekkür ederim. Allah razı olsun.

    YanıtlaSil
  3. Teşekkürler..muhatab olduğunuz için..

    ''Osmanlının kayıp atlası ''adlı kitabımı bitirir bitirmez ,tavsiye ettiğiniz kitabı okuyacağım..

    selam ve dua ile..

    YanıtlaSil

1- İsminizi (en azından bir rumuz) lütfen yazınız!
2- "Susma hakkı"nı kullanma. Susma! Hakkını kullan...
3- Senin sevdiğin kişi ve değerlere eleştirel yaklaşmış olabilirim. Bunun için hakaret ve küfür içerikli yoruma gerek yok, sen de eleştir.
4- Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmaz/yayınlanmaz.