17 Aralık 2008

Derd*

* Ümraniye Belediyesi ve Antoloji.com işbirliğiyle geleneksel olarak düzenlenen “Serbest” konulu şiir yarışmasına bu yıl gönderdiğim şiirimi sizlerle paylaşmak istiyorum. Geleneksel hâle gelen bu şiir yarışmasına ilk defa katılıyorum.

Her şeyi bıraktım da
Gemileri yaktım da
Geri dönüş yok şimdi…
Düştüm aşkın derdine.
>>>- Geri dönüş yok şimdi.

Seninle ve benimle
Sen olan düzenimle
Aşk içindi o düzen…
Peki, aşkın derdi ne?
>>>- Aşk içindi o düzen.

Aşkı derd edenlere
Derd edip gidenlere
Neydi o yalnız gitmek?
Onmaz, ince derd ine!
>>>- Neydi o yalnız gitmek?

Dilim der: “Sevinmeye…
Derdleri hiç dinmeye!”
Fakat çok acır içim…
Gönlüm içten der: “Dine!”
>>>- Fakat çok acır içim!

“Yeter felek!” dedikçe,
Biilaç inledikçe,
Felek, Sağır Sultanmış…
Umursamaz derdi: “Ne?!!”
>>>- Felek, Sağır Sultanmış.

Süleyman S. Aras
Bu yazıyı paylaş:

9 yorum:

  1. umarım birinciliği alırsın bu şiirin hakkını vermeleri lazım..

    YanıtlaSil
  2. > Veysel Tuna, teşekkür ederim. Çok naziksiniz.

    Görelim jüri neyler...

    YanıtlaSil
  3. Başarılar diliyorum. Eminim hak ettiği değeri bulacaktır şiiriniz.

    YanıtlaSil
  4. > Volkan&Kaldera,

    Çok teşekkür ederim, iyi dilekleriniz için...

    YanıtlaSil
  5. Birinci gelirseniz domateslerle birlikte törende olurum:) (alınırsınız diye korkarak espiri yaptım ama yazdım bir defa:)))
    Başarılar dilerim jüri ne derse desin siz güzel yazmışsınız.

    YanıtlaSil
  6. > Merhaba Yaren,

    Elbette kızmadım, ama domates esprisini anlayamadım. Sizin ödülünüz olarak düşündüm mesela... ???

    YanıtlaSil
  7. :) domates atmayı düşünüyordum
    hüsnü zan etmişsiniz gül atılmayı hak ettiniz :)

    YanıtlaSil
  8. > Yaren, "o zaman çürük yumurta almayı da unutma!" diyecektim; ama siz son olarak gül atmaya karar vermişsinz zaten. :) Teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  9. Est. efendim hak ettiğinizi alrısınız inşallah

    YanıtlaSil

1- İsminizi (en azından bir rumuz) lütfen yazınız!
2- "Susma hakkı"nı kullanma. Susma! Hakkını kullan...
3- Senin sevdiğin kişi ve değerlere eleştirel yaklaşmış olabilirim. Bunun için hakaret ve küfür içerikli yoruma gerek yok, sen de eleştir.
4- Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmaz/yayınlanmaz.