5 Kasım 2008

Teşekkürler Dmoz


Yaklaşık bir ay önce, dünyanın en büyük dizin sitesi olan Dmoz’a yaptığımız başvuru kabul edilmiş ve (eski adıyla Bu Köyün Yabancısı Blog), yeni adıyla [Eski Kafa!] dizine eklenmiş. Ne yalan söyleyeyim; blogumuzu dizine eklenmiş olarak görünce çok sevindim.



Dmoz yetkililerinin ve editörlerinin dizine eklenecek site ve diğer web sayfalarıyla ilgili çok titiz davrandıklarını biliyorum. Bu açıdan blogumuzun Dmoz’da yer almasını önemli buluyorum. Bunun içindir ki, bu gelişmeyi tüm takipçilerimizle paylaşmak istedim.



Bu Köyün Yabancısı Blog [Eski Kafa!], Dmoz’un internet sitesinde Web Günlükleri bölümünde yer alıyor. Blog başlığı Bu Köyün Yabancısı [Eski Kafa!] olarak değil de Süleyman Aras olarak belirtilmiş. Ben blogumuzun ismini ön plana çıkarmayı daha çok önemsesem de Dmoz yazar ismini ön plana çıkarmış. Olsun… Bu konudaki takdir yetkilerine saygı duyuyorum.



Teşekkürler Dmoz…



Blogumuzla ilgili daha güzel gelişmeleri birlikte yaşamak dileğiyle…



Süleyman S. Aras
Bu yazıyı paylaş:

5 yorum:

  1. >Valla hocam büyük başarı tebrikler :)

    YanıtlaSil
  2. >Süleyman kardeş, hayırlı olsun DMOZ,Bundan sonra en az 2 katı ziyaretçin olacak. Hak ediyordu bu site. Tekrar tebrik ediyorum. Saygı ve sevgiler

    YanıtlaSil
  3. >Böylesine yararlı fikirlerin yer aldığı bir bloğun daha fazla kişiye ulaşacak olması ve internette yerini sağlamlaştırması çok güzel bir durum. Tebrik ediyorum DMOZ'a kaydınızı aldırabildiğiniz için.

    YanıtlaSil
  4. >> Tuncel Bey,> Çilekli Hanım,Çok teşekkür ediyorum.

    YanıtlaSil

1- İsminizi (en azından bir rumuz) lütfen yazınız!
2- "Susma hakkı"nı kullanma. Susma! Hakkını kullan...
3- Senin sevdiğin kişi ve değerlere eleştirel yaklaşmış olabilirim. Bunun için hakaret ve küfür içerikli yoruma gerek yok, sen de eleştir.
4- Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmaz/yayınlanmaz.