18 Ekim 2008

Blogumuzun İçerik Tarifi: Haber, Gündem, Yorum

Uzun zamandır blogumuzun üç kelimelik içerik tarifini oluşturmaya çalışıyorum. Bu, blogumuzun içerik kimliğinin belirlenmesi açısından olduğu kadar SEO açısından da önemli bir şeydi. Bu konudaki gerekli bilgileri sağlayan ve bana yol gösteren Tabuhan Kardeşimize (DüşünGeç Topluluk Blogu Kurucusu) teşekkür ediyorum.

Bugün itibariyle o üç sihirli kelimeyi belirlemiş bulunuyorum. Blogumuzu en iyi anlatan kelimeler: “Haber”, “Gündem”, “Yorum” kelimeleri olacaktır. Aslında blogumuzda bu üç kelimenin kapsadığı konuların dışına da çıkıyoruz. Örneğin, blogumuzda deneme, şiir, aforizma gibi kategorilere girecek içerik de mevcut. Fakat üç kelime ile özetlemek doğru olur diye düşündüm.

Özellikle SEO açısından bunun faydasını göreceğimizi umuyorum. Neticede her blog yazarı, yazdıklarının daha geniş bir kitleye ulaşmasını ister.

Birlikte güzel günlere…

Süleyman S. Aras
Bu yazıyı paylaş:

3 yorum:

  1. Aman Süleyman Abi ne yaptın sen öyle ?

    Haber ve Gündem kelimelerinde üst sıralara çıkmak çok ama çok zor :)

    Özellikle de Haber kelimesinde.!

    örnek vermek gerekirse; İnternethaber.com, haberturk, haber7, haber3 gibi birçok Güçlü siteler var. Pagerank ve Backlink açısından da muhteşemler :) Zaten Domain isminden yana da artı bir avantajları var.

    Yükselemezsiniz demiyorum kesinlikle. Fakat daha kolay yükselebileceğiniz kelimeler belirleyin.

    Kolay gelsin :)

    YanıtlaSil
  2. bugüne kadar seo'cular ne derse tam tersini yaptım ve başarılı da oldum

    belli konulara odaklanmanız gerçekten önemli yazdığınız yazılarda mutlaka üst sıralara çıkacak anahtar kelimelerinizin seçiminde özen göstermeniz yeterlidir.

    YanıtlaSil
  3. > Tabuhan, > Efsane,

    Yorumlarınız ve önerileriniz için teşekkür ederim. Sanırım biz yeni blogcular seocuların önerileri karşısında rüzgârın önündeki yaprak gibiyiz. :)) Şaka bir tarafa, olduğu kadar artık...

    YanıtlaSil

1- İsminizi (en azından bir rumuz) lütfen yazınız!
2- "Susma hakkı"nı kullanma. Susma! Hakkını kullan...
3- Senin sevdiğin kişi ve değerlere eleştirel yaklaşmış olabilirim. Bunun için hakaret ve küfür içerikli yoruma gerek yok, sen de eleştir.
4- Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmaz/yayınlanmaz.