22 Eylül 2008

Yeni Tema ve İçerik Değişikliği

Blogcu’dan Blogger’a geçtikten sonra Blogger’in klasik temalarından birini kullanmaya devam ediyordum. Blogger’ın klasik temaları genelde yetersiz ve çok yalın. Dolayısıyla temayı yükseltmem gerekiyordu. Uzun zamandır peşinde olduğum; fakat bir türlü indirmeye zaman bulamadığım WP-Polaroid Template’i indirmiş ve bugün itibariyle (22.09.2008) kullanmaya başlamış bulunmaktayım.



Yeni tema ile birlikte içerikte de çeşitli değişikliklere gitmeyi uygun gördüm. Örneğin önceki dönemde yazıları kategorize etmemiştim. Bu tutumdan vazgeçtim. Artık her yazının ait olduğu bir kategorisi var. Bunu “Kategoriler” değil de “Bölümler” başlığı altında sunuyorum. En önemli değişikliklerden birisi buydu. Bir diğer değişiklik ise içerikle ilgili… Yazıları kategorize edince daha fazla içerik girdisi sağlamak için kategorileri çeşitlendirdim. Bu, şu anlama geliyor: Artık blogumda sadece deneme tarzı uzun yazılar yer almayacak, daha kısa yazılar ve aforizma tarzında yazılarla da karşınızda olacağım.



Siz blogdaşlarımdan ve okurlarımdan yeni tema ve tarz ile ilgili görüş ve önerilerinizi bekliyor olacağım. Yeni temam ve diğer değişikliklerimle birlikte yola devam edeceğim. İnşallah takipten vazgeçmezsiniz.



Süleyman S. Aras
Bu yazıyı paylaş:

8 yorum:

  1. >Yeni tema gerçekten çok hoşuma gitti.Ama sanırım işlerinizin yoğunluğundan dolayı fazla yazı ekleyemiyorsunuz.Yeni yazı eklenmiştir umuduyla hergün giriyorum ama hayal kırıklığına uğruyorum. =)

    YanıtlaSil
  2. >> Burak Kardeşim, çok teşekkür ederim. Dediğin gibi Ramazanın son 10 günü gerçekten yoğun geçiyor. Bundan sonra daha sık güncelleyeceğim. Görüşmek üzere.

    YanıtlaSil
  3. >Yeni teman hayırlı olsun Süleyman abi.Güle güle eskit.

    YanıtlaSil
  4. >> Teşekkür ederim Harun Kardeşim. Bu sefer eskimesin ama! Çünkü bu temayı hem sevdim hem de artık tema değiştirmek istemiyorum.

    YanıtlaSil
  5. >Merhabalar, hayırlı ramazanlar.Yeni temanız çok güzel. Bu defa olmuş diyeyim. Hani böyle kaliteli yazılara, -darılmayın ama- evvelki temalar pek uygun değildi. Şimdi olmuş.Muvaffakiyetler temennisiyle...

    YanıtlaSil
  6. >> Tahliller (Mahmut Bey), teşekkür ederim. Size de hayırlı Ramazanlar. Beğenmenize sevindim. Size de başarılar...

    YanıtlaSil
  7. >Temayı bende çok beğendim eskisinden çok daha kullanışlı ve hoş.. güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
  8. >> Çileklisüt, teşekkür ederim. İnşallah tüm takip edenler beğenmiştir.

    YanıtlaSil

1- İsminizi (en azından bir rumuz) lütfen yazınız!
2- "Susma hakkı"nı kullanma. Susma! Hakkını kullan...
3- Senin sevdiğin kişi ve değerlere eleştirel yaklaşmış olabilirim. Bunun için hakaret ve küfür içerikli yoruma gerek yok, sen de eleştir.
4- Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmaz/yayınlanmaz.