17 Mart 2008

Bloga Yorum Yazanların Dikkatine!

İlk önce UMUT - Süleyman S. Aras adıyla açtığım (sonra ismini Bu Köyün Yabancısı olarak değiştirdiğim) ve tamamen kişisel düşüncelerime yer verdiğim blogumdaki yazılara kimse yorum yazmak zorunda değil. Bugüne kadar çok değerli blog yazarlarından ve isim belirten veya belirtmeyen okurlarımdan çok sayıda yorum aldım.

Yorumları onaylarken de kimsenin yazdıklarımı beğenip beğenmemesiyle ilgilenmedim. Tüm yorumları onaylayarak yazıların altında görünür hale getirdim. Bir blog okuru beni kıyasıya eleştirme hakkına sahiptir. Ancak kimse benim blogumda bana hakaret edemez. Şimdi oturup yeni başlayanlar için yorum yazma teknikleri dersine zaman ayıracak değilim.

Son zamanlarda iyice zıvanadan çıkan Hz(!) Tuncay Özkan'ın ümmetinden bazı kendini bilmezler, sözüm ona yorum yazıyorlar. Onaylanmayacağını bile bile bu tür bir zavallılığa düşerek yazdığınız hakaret içerikli yorumlar sizin çaresizliğinizden başka bir şeye işaret etmez, edemez.

Beni susturacak, o yazıları blogumdan kaldırtacak bilgi birikimin, yan yana getirebileceğin hakaret içermeyen 2 (yazıyla -iki-) adetçik kelimen varsa yaz. Yaz ki ben de yayınlamazsam namerdim.

Süleyman S. Aras
Bu yazıyı paylaş:

1 yorum:

  1. Blogcu'dayken Bu Yazıya Yapılan Yorumlar:

    18.3.2008 - Takma Hocam...
    Yazan: www.kelimelerinsoyagaci.com
    Boşver hocam bunları. Olay tam olarak nedir bilmiyorum ama bizim milletimiz bir şeye karşı oluşunu hakaretle, küfürle belirtir sadece. O kadar biliyorlarsa onlar da açsın bir blog senin yazdıklarını çürütsünler bakalım...

    18.3.2008 - Olay...
    Yazan: suleymanaras
    Olay ne olabilir Recep kardeşim? Cahiller takılmışlar Tuncaf Efendy'nin peşine, at gözlüğünü de takmışlar. Neymiş, ben kimmişim de ona laf ediyomuşum. Gerçekten savunacak iki kelime bulamadıkları için de saçma sapan hakaretlere başvuruyorlar. Yok, gerçekten bir cümle kurmaktan aciz insanlar bana akıl vermeye kalkışıyorlar. "Sizi gidi postal saxocuları siziii!" demekten başka bir şey gelmiyor içimden.

    18.3.2008 - Tuncay Özkan
    Yazan: Deli Profesör
    Hocam Tuncay Özkan'ı niye sevmiyorsunuz ki?Bence iyi bi adam.

    18.3.2008 - nominal
    Yazan: isimsiz
    Sanırım Tuncay Özkan'ı bunlar şey gibi görüyor baksanıza eleştirilemezmiş
    Tuncay Özkan insanalara birşey kazandırmıyor aksine alıp götürüyor farkında değiller. Yeni bir saadet zinciri Tuncay Özkan ama bu zincir saadetten öte Türk milletine ve devletine karanlık günler getirmek için uğraşıyor
    İnsanların fikri yoksa ilk işleri küfürlü sözler ve hakaretler kullanmak.
    küfürlü sözleri olan insanın değeri ise sıfırın altındadır

    18.3.2008 - Deli Profesör
    Yazan: suleymanaras
    Merhaba Deli Profesör. Bloguna arada bir bakıyorum. Beğendiğimi ifade edeyim hemen. Zaten seviyenin altına düşmeyen mizahi duruşunuzla gönülleri de fethetmişsiniz.
    Tuncay Özkan meselesine gelince, bu milleti bir bütün olarak benimseyemeyen hiç kimseyi sevmiyorum. Eleştiri başka bir şeydir, ötekine düşman kesilmek başka bir şeydir. Şimdi Tuncay Özkan kim ki, onun ümmeti(!) kalkmış bana hakaret içerikli yorum yazıyor. Bu arada, milletin çoğunluğu Tuncay Özkan'a düşman kesilmişse bunun tek sorumlusu da Tuncay Özkan'dır.
    Kaldı ki, sizin de ironi yaptığınızı, Tuncay Özkan'ı sevmediğinizi düşünüyorum. Yanılıyor muyum?
    Bağlantı

    18.3.2008 - Tuncay Özkan
    Yazan: Deli Profesör
    Tuncay Özkan'ı birkaç kere Kanal Türk'te izledim (kanalın ismini yanlış hatırlamıyorumdur sanırım) orda kullandığı üslup gerçekten çok alaycı üslup,bazen sınırları aşıyor,hatta çoğu zaman.Tabi ben sitenizi daha yeni gördüm,yeni takip etmeye başladım tam olarak neye de kızdığınızı bilmiyorum.Tuncay Özkan'ı o kadar da kötü bi adam olarak görmedim gözümde.Tabi bu onu tam olarak takip etmediğimdendir sanırım.Biz Kaç Kişiyiz diye bi organizasyonları var bi de onu biliyorum.Şahsen en çok Emre Kongar ve Nihat Genç'i takip ederim.

    18.3.2008 - Üslup Hakkında
    Yazan: Deli Profesör
    Hocam bu arada küfürlü üslup hakkında söylediklerinize de kesinlikle katılıyorum,çizginin hiçbir zaman aşılmaması lazım.
    Bağlantı

    19.3.2008 - bilgi birikimi
    Yazan: Turkpanzer
    Suleyman Bey, (agabey demeliyim belki)
    Yazdiklarinizi bir suredir takip ediyorum, hatta daha onceden yazdiklarinizi da okudum. gercekten ilgi ve begeniyle takip ediyorum.
    Ve acaba su malum hazimsiz kitleden hic kimse bunlari okuyor mu diye kendime soruyordum, bu yazinizi gordum. Zira tahmin ettigim gibi, birakin toplumun onemli bir kisminin dusunduklerini, tek bir kisinin kisisel goruslerine bile tahammul edemiyorlar.
    Son cumlede dediginiz gibi, akil mantik cercevesinde, yeterli bilgi birikimi desteginde dusundugunu/tepkini/yorumunu yaz, canimiza minnet, okuruz.
    Yeniden iyi calismalar dilerim, selamlar

    19.3.2008 - yorum
    Yazan: harun
    düşüncelerini kelimelere dökemedikleri için hakaret ve küfür yoluna başvuruyor olsalar gerek

    YanıtlaSil

1- İsminizi (en azından bir rumuz) lütfen yazınız!
2- "Susma hakkı"nı kullanma. Susma! Hakkını kullan...
3- Senin sevdiğin kişi ve değerlere eleştirel yaklaşmış olabilirim. Bunun için hakaret ve küfür içerikli yoruma gerek yok, sen de eleştir.
4- Hakaret ve küfür içeren yorumlar onaylanmaz/yayınlanmaz.